Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Remotorizace letounu L-60
Sahrai, Daniel ; Bartoněk, Jaroslav (oponent) ; Imriš, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je výměna pohonné jednotky na letounu Aero L-60 „Brigadýr“. Důvodem takové přestavby je končící životnost původní pohonné jednotky, kumulující se technické problémy a snaha o dosažení vyšší výkonosti letounu při jeho běžném provozu. V úvodu je letoun představen a jsou zde zmíněny výsledky dosažené při výběru vhodné pohonné jednotky během předchozí práce. Dále se práce stručně věnuje problematice certifikace a volbě vhodného způsobu, který povede ke schválení takové změny a k zachování letové způsobilosti letounu. V práci jsou dále řešeny dopady přestavby na centráž letounu, které jsou minimalizovány vhodnou konstrukcí motorového lože. Model takového lože byl vytvořen v počítačovém softwaru CATIA V5 a následně na něm byla provedena pevnostní analýza devíti zatěžujícími případy. Dále byla provedena analytická kontrola trubek motorového lože na vzpěr a kontrola pevnosti šroubů spojující motorové lože s drakem letounu. V závěru této práce je popisována praktická zástavba motoru a motorového lože včetně dalších motorových systémů.
Přestavba letounu Aero L-60S "Brigadýr" na původní verzi L-60
Honzek, Jan ; Soukupová, Jana (oponent) ; Imriš, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá možností přestavby letounu Aero L-60S „Brigadýr“ na původní verzi L-60. Práce se zabývá legislativní a technickou problematikou této zpětné přestavby. V první části práce je čtenáři představen samotný letoun Aero L-60 a jeho jednotlivé verze. Následně jsou vyzdviženy a analyzovány jednotlivé konstrukční odlišnosti obou verzí. V druhé části se práce zabývá problematikou samotné přestavby, jak po stránce administrativní, tak po stránce technické. Stěžejní částí práce je samotný návrh postupu přestavby letounu L 60S na původní verzi L-60.
Remotorizace letounu L-60
Sahrai, Daniel ; Bartoněk, Jaroslav (oponent) ; Imriš, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je výměna pohonné jednotky na letounu Aero L-60 „Brigadýr“. Důvodem takové přestavby je končící životnost původní pohonné jednotky, kumulující se technické problémy a snaha o dosažení vyšší výkonosti letounu při jeho běžném provozu. V úvodu je letoun představen a jsou zde zmíněny výsledky dosažené při výběru vhodné pohonné jednotky během předchozí práce. Dále se práce stručně věnuje problematice certifikace a volbě vhodného způsobu, který povede ke schválení takové změny a k zachování letové způsobilosti letounu. V práci jsou dále řešeny dopady přestavby na centráž letounu, které jsou minimalizovány vhodnou konstrukcí motorového lože. Model takového lože byl vytvořen v počítačovém softwaru CATIA V5 a následně na něm byla provedena pevnostní analýza devíti zatěžujícími případy. Dále byla provedena analytická kontrola trubek motorového lože na vzpěr a kontrola pevnosti šroubů spojující motorové lože s drakem letounu. V závěru této práce je popisována praktická zástavba motoru a motorového lože včetně dalších motorových systémů.
Přestavba letounu Aero L-60S "Brigadýr" na původní verzi L-60
Honzek, Jan ; Soukupová, Jana (oponent) ; Imriš, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá možností přestavby letounu Aero L-60S „Brigadýr“ na původní verzi L-60. Práce se zabývá legislativní a technickou problematikou této zpětné přestavby. V první části práce je čtenáři představen samotný letoun Aero L-60 a jeho jednotlivé verze. Následně jsou vyzdviženy a analyzovány jednotlivé konstrukční odlišnosti obou verzí. V druhé části se práce zabývá problematikou samotné přestavby, jak po stránce administrativní, tak po stránce technické. Stěžejní částí práce je samotný návrh postupu přestavby letounu L 60S na původní verzi L-60.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.